Gen Z, hoe bereik je deze doelgroep eigenlijk nog? Dat is een vraag die veel adverteerders bezig houdt. Logisch, want de aandacht van de gemiddelde Gen Z’er is niet makkelijk te vangen. Eén ding is zeker: op school zijn ze elke dag te vinden dus dáár kun je ze bereiken.
Op meer 300 middelbare scholen, mbo's, hogescholen en universiteiten door heel Nederland zijn de Education Media Network-advertentiepanels van Clear Channel te vinden. Scholieren komen ze tegen in de aula, bij het trappengat, bij de kantine, bij in- en uitgangen en in de centrale hal. De schermen zijn niet te missen wanneer je van de ene naar de andere les hobbelt.
Clear Channel wil top of mind zijn bij adverteerders als het gaat om het begrijpen van jongeren. The way to go? Show them, don’t tell them. Met die insteek duiken we middels de schermen in de wereld van de nieuwe generatie. De transities vertellen de verbindingen die deze doelgroep elke dag aangaat.
Agency
Yune
Director
Rutger van Leeuwen
Photography
Mike de Weerd