Kanker krijg je niet alleen, kanker krijg je samen. De ziekte en de ingrijpende gevolgen ervan hebben een grote impact op het leven van patiënten én familie. In de moeilijke tijd van ziekte en behandeling wil je niets liever dan dicht bij elkaar zijn. Hoe dichterbij, hoe beter.
Bij Familiehuis Daniel den Hoed vinden kankerpatiënten en familie een tijdelijk thuis, dicht bij het ziekenhuis. Deze campagne geeft aandacht aan het belang van nabijheid van patiënten en familie, en het warme gevoel van thuiskomen dat het Familiehuis biedt op het moment dat je dat het meest nodig hebt.
In een interactieve outdoor uiting zien we een patiënte, waarmee het zichtbaar beter gaat naarmate je als voorbijganger dichterbij komt. Bij de ontwikkeling van de uiting is gebruikgemaakt van innovatieve technologie waarmee gedetecteerd wordt hoe dichtbij iemand is. Zo ontstaat er een emotionele connectie tussen de patiënte op het scherm en de voorbijganger.
Bronze Non-Profit Ocean Outdoor Digital Creative Competition
Agency
NOSUCH
Production
Inscape* Video Agency
Director
Naomi Brusselman
Director of Photography
Richard Spierings
Voice-Over
Sander de Kramer
Music & Sound
MassiveMusic
DOOH Execution
Ocean Outdoor