Hoe dichterbij
hoe beter

Familiehuis Daniel den Hoed

Kanker krijg je niet alleen, kanker krijg je samen. De ziekte en de ingrijpende gevolgen ervan hebben een grote impact op het leven van patiënten én familie. In de moeilijke tijd van ziekte en behandeling wil je niets liever dan dicht bij elkaar zijn. Hoe dichterbij, hoe beter.

A002C020_240105_RPFL.00609656
A002C025_240105_RPFL.00618376
A002C017_240105_RPFL.00603367_cooler

Het belang
van nabijheid

Bij Familiehuis Daniel den Hoed vinden kankerpatiënten en familie een tijdelijk thuis, dicht bij het ziekenhuis. Deze campagne geeft aandacht aan het belang van nabijheid van patiënten en familie, en het warme gevoel van thuiskomen dat het Familiehuis biedt op het moment dat je dat het meest nodig hebt.

Hoe dichterbij,
hoe beter

In een interactieve outdoor uiting zien we een patiënte, waarmee het zichtbaar beter gaat naarmate je als voorbijganger dichterbij komt. Bij de ontwikkeling van de uiting is gebruikgemaakt van innovatieve technologie waarmee gedetecteerd wordt hoe dichtbij iemand is. Zo ontstaat er een emotionele connectie tussen de patiënte op het scherm en de voorbijganger.

Bronze Non-Profit Ocean Outdoor Digital Creative Competition

Agency
NOSUCH

Production
Inscape* Video Agency

Director
Naomi Brusselman

Director of Photography
Richard Spierings

Voice-Over
Sander de Kramer

Music & Sound
MassiveMusic

DOOH Execution
Ocean Outdoor