Ook tijdens het EK begint alles met een goede voorbereiding. Zowel op het veld als thuis is de warming-up essentieel. Daarom laat Mora Nederland borrelen van de oranjekoorts en warmlopen voor snacks tijdens de wedstrijd.
“Wij waren op zoek naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!”
Chiel den Otter, Brand Manager Retail - Van Geloven.
Onderdeel van de campagne is een Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hiermee worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden. De topscorers maken kans op een EK-borrelpakket vol snacks en een Philips Airfryer.
Om Nederland extra te laten borrelen van de oranjekoorts is voor elke poule-wedstrijd van het Nederlands elftal is er een social post ontwikkeld.
Agency
Yune
Director
Koen Leerink
AR-filter
Capitola