De Warmmming-up

Mora

Ook tijdens het EK begint alles met een goede voorbereiding. Zowel op het veld als thuis is de warming-up essentieel. Daarom laat Mora Nederland borrelen van de oranjekoorts en warmlopen voor snacks tijdens de wedstrijd.

V1-0001_A016C783_2105115M_CANON.mov.11_36_48_16.Still002

“Wij waren op zoek naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!”

Chiel den Otter, Brand Manager Retail - Van Geloven.

Bitterballen
koppen

Onderdeel van de campagne is een Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hiermee worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden. De topscorers maken kans op een EK-borrelpakket vol snacks en een Philips Airfryer.

A016C818_2105114W_CANON.mov.13_57_02_19.Still001

Elke wedstrijd
snackable content

Om Nederland extra te laten borrelen van de oranjekoorts is voor elke poule-wedstrijd van het Nederlands elftal is er een social post ontwikkeld.

IMG_1424
IMG_1425
IMG_1426

Agency
Yune

Director
Koen Leerink

AR-filter
Capitola